Leapşa : Most wanted...

Ştiu  a trecut foarte mult timp de când nu am mai postat. Un an  putea spune! Nu îmi vine  cred  tocmai am făcut această glumă. Oricum, datorită Dariei , am venit cu o leapşa pentru care sunt super încântatăVa datorez nişte explicaţii, dar o  le las pentru mai târziuÎnsă, nu foarte târziu. Sper  acest "mai târziu însemne cât de curândAşa   lăsăm pălăvrăgeala şi  trecem la leapşa


1.O carte publicată pe care ţi-o doreşti

Nu ştiu de unde  încep sau ce  aleg. Cred  o  aleg "Toate acele locuri minunate" la recomandarea unei prietene minunate, şi abia aştept  pun mâna pe acea carte. 




2.O carte nepublicată pe care ţi-o doreşti

Cred  aici batalia are loc între "Summer Days and Summer Nights: Twelve Love Stories" şi "Strange the Dreamer" de Laini Taylor. Prima carte este scrisă de mai mulţi autori de best-seller printre care mulţi pe care îi cunosc şi îi îndrăgesc, iar la a două m-au atras coperta şi descrierea cărţiicât şi despre câteva detalii pe care le-am auzit. Oricum, una din acestea. 
  


3. O carte pe care ţi-o doreşti tradusă

Cu siguranţă, "Lady Midnight" de Cassandra Clare. 
  

4. O carte pe care ţi-o doreşti datorită copertei. 

"Fericirea începe azi" de JAMIE MCGUIRE. Este prima care mi-a venit în minte şi ar putea fi mult mai multe. De fiecare dată când întru într-o librarie  îndrăgostesc doar simţind mirosul de carte nouă iar coperţile  cheamă care mai de care  le admir. Am avut o lista dar am pierdut-o. 
  

5.O carte pe care ţi-o doreşti datorită sinopsului. 

Cred  o  aleg "De neînvins" de LAURA HILLENBRAND


6. O carte pe care ţi-o doreşti datorită recenziilor. 

"Maine" de GUILLAUME MUSSO. Încă nu am avut ocazia  o citesc dar abia aştept  o fac. 
   

7.O carte pe care ţi-o doreşti datorită autorului. 

Aici o  trişez puţin şi o  spun "Mănuşă de aramăscrisă de Cassandra Clare şi Holly Black, deoarece le îndrăgesc enorm pe amândouă scriitoare, am avut ocazia  citesc prima carte a seriei şi îmi place foarte multşi abia aştept  o am şi sper  o am. 
     

8.O carte pe care ai citit-o deja şi ţi-o doreşti

Penultima carte citită, "Clubul iubitoarelor de ciocolată" de Carole Matthews.  M-am îndrăgostit de această carte delicioasă. Am ras copios şi trebuie  recunosc, nu am putut  o citesc fără a simţi poftă de ciocolată
           

9. O carte pe care ţi-o doreşti suficient de mult

"Tuturor băieţilor pe care i-am iubit" de Jenny Han. 
   

10.O carte pe care ţi-o doreşti pentru tot,tot,tot

 aleg un clasic, "Jane Eyre" de Charlotte Bronte. 

       

Şi iată  am încheiat! Nu prea ştiu cui  putea da mai departe. Cine doreşte  o facă este binevenit şi va rog   anunţaţi pentru  chiar sunt curioasă de răspunsurile voastreşi poate chiar adaug nişte cărţi la "wishlist". Pupici ^^

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
The Love For Books Blog Design by Ipietoon