Ingerul Noptii/Crescendo

                                                            Becca Fitzpatrick

       "O intriga de cosmar, un mister coplesitor, un inger pazitor de temut...
Nora ar trebui sa stie ca viata ei este departe de a fi perfecta. Desi cu ajutorul lui Patch, iubitul si ingerul ei pazitor, a scapat cu viata dintr-o serie de incidente cu totul neobisnuite, primejdia e departe de a fi trecut. Relatia cu Patch nu este in cel mai bun moment al ei, iar Marcie Millar pare mai hotarata ca oricand sa-i faca Norei viata un cosmar. De parca nu ar fi de-ajuns, un nor dusman incearca sa o distruga, iar moartea tatalui ei ramane in continuare un mister. Cum Patch nu numai ca nu ii raspunde la intrebari, dar pare chiar sa-i stea in cale, Nora se vede nevoita sa afle raspunsuri de una singura.
Nu se anunta o vara prea tihnita, nu-i asa?"

          Sincer ma bucur foarte mult ca am ajuns sa citesc aceasta serie ♥ Nu ma aseptam sa imi placa atat de mult, ba chiar credeam ca nu o sa imi placa aproape deloc. Singurul lucru care m-a convins sa o citesc, au fost : coperta si titlul. Am vazut un inger, si cartea se numea "Ingerul Noptii" prin urmare, am hotarat sa ii acord o sansa, de dragul pasiunii mele pentru ingeri si carti fantasy cu aceasta tema.
        A doua carte am citit-o destul de greu, fiindca am inceput-o in perioada tezelor si mi-a luat ceva pana sa imi conving mama sa facem cumparaturi pentru carti, dar pentru ca i-am spus ca imi place atat de mult, a fost de acord.

     Al doilea motiv pentru care am citit cartea destul de greu este acela ca eram atat de fericita fiindca Patch si Nora vor fi in sfarsit fericiti si impreuna. Dar, apoi, apar Marcie si tatal ei. Sfarsitul m-a facut sa inceo a 3-a carte imediat ce am terminat Crescendo. Este unul din cele mai "reusite" plot twist-uri citite de pana acum.
       Nora, da si de aceasta dovada de incapatanare si neincredere ceea ce ma face sa vreau sa ii trag o palma. Insa nu o condamn, este vorba despre viata ei.

Ofer acestei carti 9,5/10


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
The Love For Books Blog Design by Ipietoon