Haiganu.Fluviul Soaptelor

Luni, 14 decembrie a avut loc lansarea primei carti din triologia Haiganu in Piatra Neamt. Spre uriasa mea dezamagire, nu am putut ajunge, dar asta nu ma impiedica sa scriu cate ceva despre aceasta carte.
Lansarea va avea de asemenea loc in Bacau (15 decembrie-astazi ) , Tulcea (17 decembrie) si Constanta (18 decembrie)
Nu am avut inca ocazia sa o citesc, tinand cont ca nu a aparut pe piata de mult timp si nici la lansare nu am putut ajunge (inca mor pe interior), insa planuiesc sa o citesc in urmatoarele cateva luni ,daca o sa mi-o pot cumpara,evident. Vreau sa o citesc, in primul rand, pentru ca este o carte fantasy/horror. Mereu cand aud de o noua aparitie de genu ma entuziasmez super tare. Iar in al doilea rand, este scrisa de un roman, Marian Coman. Evident, va urma si o recenzie imediat ce o voi termina. In orice caz, abia astept sa pun mana pe aceasta carte si sper cu toata fiinta ca nu ma va dezamagi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
The Love For Books Blog Design by Ipietoon